nationella

Hallu, fy va gött det är med helg! Idag och igår hade vi nationellaprov i so och mina papper fick ben och gick åt helvete. Fattar inte att so kan vara så svårt? Blir jag godkänd nu så då inte Gud noga i alla fall ;)
Vädret är helt perfekt nu så kan verkligen inte klaga. Min fredag har verkligen varit lång. Jag åkte hem eter np och då va klockan typ 10, la mig i soffan och somnade och vaknade vid 1 ungefär. Såg på tv ett tag och sen drog jag till stallet och fixade allt där och sen hem och tvätta traktorn. Efter det hoppade jag in i duschen och sen drog jag och mamma till stallet och tog in hästarna, sen var det grillat när vi kom hem. Sen kom Martin en sväng och sa hej och nu ligger jag här i sängen och vet inte vad jag ska göra? Kommer på något, vi hörs kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0