Lång dag

Hallo, min dag idag har känts som om den varit hur jävla lång som helst! Klockan ringde på 08.30 då jag skulle till hästarna. När jag kom hem därifrån målade jag naglarna och sen duschade jag (fråga mig inte varför jag inte duschade först😉). Sen gjorde jag mig iordning och klar då jag skulle med Adam och dom till Kil klockan tre. Adams farfar fyllde 65år så vi skulle fira honom lite. Kom hem därifrån vid typ halv nio och då drog jag upp till stallet igen. Att vi i stallet under sommarkvällar är det bästa som finns!! 

Så nu sitter jag hemma i sovan med mamma och ser på tv samtidigt som jag väntar på mitt hjärta. Han är och klipper gräset hos någon(?) som utbyte mot någon grej till hans traktor (fatta inte riktigt😉). Ska sen åka och köpa lite mys tror jag, ingen aning om vart vi sover men någon stans sover vi ju och tillsammans. Mannen i mitt liv💗 
Imorgon får det bli en läxdag, inte alls kul men måste nu då betygen sätts nästa vecka😖 
Ska vara lite social mot mamma nu så hörs senare kisses 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0