Jag saknar dig så grymt!

Att man kan sakna någon så grymt mycket som jag saknar dig. Kan inte fatta att chansen att få ha dig kvar gick åt skogen. Vi tappade kontakten men nu hoppas jag verkligen att vi kan få tillbaka den för vill inte leva utan dig. Att bara gå runt och inte få något sagt... det känns så himla jobbigt. Jag vill verkligen att du ska veta att jag älskar dig så grymt mycket och jag ångrar så grymt mycket att vi tappade varandra. Mitt liv kommer aldrig bli som det ska utan dig! Dom minnen som vi har, visst dom är inte så jätte många men dom är så jävla underbara.♥
 
 
 
 
 
 

Har hur mycket som helst som jag skulle vilja lätta från mitt hjärta men jag känner att det inte riktigt går.
kisses
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0