ingen klassresan för mig inte

Jag och mamma, eller mest jag har tagit beslutet om att jag inte ska med på klassresan till Gotland. Ett beslut som jag känner är väldigt tråkigt då jag har lagt ner mig och sålt grejer som bara den men ändå så känner jag att jag var tvungen då jag inte känner mig välkommen. Jag känner att jag inte har något med att göra egentligen, om jag inte vill umgås med mamma under hela klassresan... Mamma skulle varit med som en av dom vuxna :) Det hade varit så roligt att få vara med och göra något sista med klassen.   Det som gjorde mig mest ledsen var att dom i klassen typ blev glada av att ja inte skulle med, jaja det är så dä är med falska människor.
Nu dom sista veckorna ska jag stå ut, jag ska klara av nian men bra betyg och komma in på den linjen jag vill på gymnasiet. Ska bli så skönt att få komma till gymnasiet och skaffa ny vänner som förhoppningsvis inte beter sig som om dom gick i trean :)
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0