torsdag

jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om längre.. idéer tack! så jag har varit lite busig och "snott" en 24 dagars lista från Wilma's blogg, som jag nu tänkte köra med i 24 dagar. Men tänkte även försöka slänga in mer inlägg ändå.
 
men lite kort om vad jag gjort idag. direkt efter skolan cyklade jag till stallet och grejade iordning allt hos Boyan, sen cyklade jag till mug och köpte mig 2 par Cheap Monday jeans. Sen gick jag in på parfymeriet och köpte mig 2 nagellack, ett Ferrari rött och ett ljusblått med glitter i. När jag kom hem målade jag mina naglar med mitt nya röda nagellack, sen gick jag, mamma, jan & William till William's farmor & farfar. När vi kom hem tog jag med mig bobby och gick en liten sväng med honom och sen duschade jag direkt när jag kom hem och nu sitter jag här med datorn i knät.
Börjar med listan imorgon, kisses
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0