tisdag

Halloj, sitter hos Adam och ska snart lägga mig. Jag glömde blogga eller rättare sagt jag orkade inte. Jag hade en svenska grej att göra tills idag. Så tänkte att jag drar igång datorn och gör ett inlägg nu istället.
Idag slutade vi typ kvart i två, alltså tjugo minuter tidigare än vanligt. Direkt efter skolan gick jag hem och byte om till stallkläder, åt lite mellanmål och rastade vovven. Sen vid tre kom morfar och hämtade mig och skjutsade mig till stallet. Red lektion vid fem, men den var inge bra. Vi har ju "ny" ridlärare och hon var inte så jätte bra. Eller hon är säkert jätte bra på att lära ut till nybörjare men jag tyckte inte att hon var något för mig. Det kändes inte som om jag fick ut något av lektionen liksom. Så till sommaren ska jag nog börja rida för Thomas igen.
Efter lektionen drog jag hem till Adam då vi fikade, det är ju liksom fettisdagen (stavning?) idag. Efter det kom Jan och hämtade mig för jag skulle handla matsäck till friluftdagen vi har imorgon. Jag börjar klockan nio så lite sovmorgon får jag ju ändå :) Jag valde stallet, först hade jag valt att åka till Örebro badhus men jag har ju "lingonveckan" så kan ju liksom inte bada.... Jag som längtat så efter att få åka till Örebro, bada och leka. Men då får jag ju min häst riden till morgonen och har han klar redan på förmiddagen.
Ska nu i alla fall gå och borsta tänderna och sedan lägga mig och sova. Är så himla trött så ni anar inte. Vi hörs imorgin, kisses
 min fina bebis<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0