svenskanationella

Idag har vi haft svenskanationellaprov i skolan, det känns som om det gick bra i alla fall. Vi hade skrivuppsats idag, jag var väldigt nervös när jag vaknade idag men det gick över när jag äntligen kom på vad jag skull skriva om. Säger inte vad jag skrev om men jag kan säga att jag är nöjd i alla fall. Har 3/16 nationellaprov klara så bara 13 prov kvar nu. Till veckan börjar nationellaproven i engelska och ska även ha det sista svenskan. Alltså prat delen, jag ska vara med Elin, Marie och Julia så det känns bra. Är lite nervös för jag tycker inte om att prata inför folk, visst dom är ju inte så många men det som gör mig mest nervös är att Annika (min lärare) siter och bedömer oss.. Jag har en känsla av att jag inte kommer att klara av engelskan, men jag ska få vara på något som kallas Bryggan.
Idag drog jag hem direkt efter nationellaprovet då jag var tvungen dra till stallet för skulle sen till Torsby och fixa mitt pass för vi ska ju snart dra till Polen. Usch jag ser seriöst ut som en tjock bebis på det nya kortet, bajs.
 
Imorgon blir det ingen gympa för min del då jag ska till tandläkaren. Usch tandläkaren, får en klump i magen direkt bara jag tänker på skiten, hö hö.  När jag slutar imorgon ska jag vänta på Adam då vi sen ska åka och hämta min lillasyster Kajsa på fritids då jag/vi ska passa henne imorgon. Ska även rida Boyan imorgon + Berra (Julias häst) om Kajsa orkar med att vara i stallet ;) För på lördag & söndag ska jag rida western clinic, får se hur det går. Rätt så gött nervös är jag! Men förhoppningsvis så går det bra.  
 
Men ska nu försöka sova för jag är så himla trött. Jag fattar inte varför det ska vara så svårt att gå upp på morgonen? Men det är hur svårt och jobbigt som helst och jag känner mig typ helt död men när jag kommer upp efter mycket om & men så blir jag lite piggare efter ett tag, hehe. Men det jag försöker säga tror jag är, god natt.
 
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0