Sova

tänkte bara skriva ett inlägg innan jag tänkte sova för det kommer bli en lång dag imorgon. Först ska jag rida vid klockan nio och sen även vid halv två och efter det ska jag jobba mellan tre & halv åtta. Så kommer va helt slut imorgon, så om jag inte bloggar något imorgon så hoppas jag att ni förstår varför i alla fall. 
Ska imorgon prova på att rida western för första gången så är väldigt väldigt nervös!! Vet inte riktigt vad ja gett mig in på, hehe :s Men det ska bli riktigt kul, jag rider samtidigt som Carolina och det känns bra! Så nu hoppas jag att alla håller tummarna för mig imorgon klockan nio och halv två :D 
 Men jag ska verkligen göra mitt bästa och försöka komma ihåg att blogga imorgon. Gud jag har blivit så himla bloggsugen nu på sista tiden och jag tycker det är jätte kul att blogga nu så ska verkligen blogga mycket nu när lusten finns liksom!! Men det skulle var kul om ni kommenterade typ frågor eller något som ni tycker att jag ska blogga om. Skulle uppskatta det jätte mycket Verkligen! Hoppas ni tycker det är roligt att läsa om det jag skriver. Hoppas ni får en riktigt bra fredagskväll allihopa så hörs vi imorgon, kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0