hemma

Hemma efter en lång dag i stallet, vi började redan nio och jag var klar i stallet ungefär kvart över två.  Boy skötte sig hur bra som helst på lektionerna vi hade idag. Boy fick nämligen gå två lektioner, jag red på honom halva första lektionen och sen bytte jag häst med mina gympalärare som också var med och red. Hon tyckte det var så kul att rida på honom så hon red med på lektionen som var efter. Det gick skit bra helt enkelt, duktigaste hästen har jag i alla fall! :)
Jag har nu duschat och ska snart äta lite smörgås tänkte jag. Ska även lägga mig och vila ett tag för är så himla trött, hö hö. Sen blir det att göra svenskan, plugga på tyskan och klistra in foton i mina fotoalbum :) Hör av mig senare, kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0