godis&cola

Har jätte ångest då jag ätit lite godis och druckit en burk cola, men jag kan skylla på att jag har lingonveckan. Usch jätte ångest har jag, fy mig!! Var ute och gick en promenad med Bobby och sen cyklade jag till mormor och lämnade en lapp. Lite träning har jag ju fått ändå ;) Skulle ha vart iväg imorgon och tränat boxning men jag känner inte riktigt för det nu när det är den här roliga veckan.. Men jag ska tänka på saken för jag är väldigt sugen på att träna, för det var ett bra tag sen nu :) Jag tänkte cykla till skolan imorgon faktiskt, jag tog min första cykeltur idag och det var skit kul att cykla! Vi slutar 13.45 imorgon, alltså tidigare än vanligt. Egentligen slutar vi 14.45 så är riktigt gött att få sluta tidigare :D Tänkte cykla direkt till stallet när vi slutat och fixa hos boyan , så lite träning får jag ju då också (tummen upp)!!
Ska nu fortsätta och se på tv, kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0