fruktansvärt dåligt

Jag börjar med att be så fruktansvärt mycket om ursäkt för att jag inte bloggat så mycket nu under dom senaste dagarna eller vad man säger. Men sanningen är att jag inte alls har mått så bra typ dom 2 senaste veckorna. Alltså det är ingen sjukdom eller vad jag ska säga utan jag bara gråter & gråter hela dagarna och mår helt jävla piss. Jag ska verkligen försöka att kämpa mig igenom det sista i nian nu utan att ge upp. Vi på demokratin ska även till polen den 8 April men jag vet faktiskt inte om jag ska med, har inte bestämt mig än då jag har en känsla som säger att jag inte kommer klara av det.. Inte att jag har hemlängtan eller så men.. aja spela roll. Idag gick jag hem från skolan vid lunch då mamma tyckte att jag kunde gå hem för att jag mådde dåligt.
  Under helgen kommer jag åka bort och bara skita i alla jävla problem och alla fjantiga människor som finns i Sunne. Ska bli sååååå skönt. Aja.
 
Jag har ju nu missat att gjort "dagarna" så jag hoppar över dom dagarna jag missat och börjar på dag 21 idag :)
 
Väntar på att Julia ska sluta skolan då vi ska åka till stallet och rida. Underbara Julia ska hjälpa mig under helgen med att ta hand om Boyan ♥
 
Men vi hörs sen det lovar jag er :)
 
 
kisses
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0