Dag 6 - Det här saknar jag

Jag saknar väldigt många saker! Men tänkte skriva två saker som jag saknar lite extra här i livet..
 
Det första som jag saknar är min pappa. Jag önskar så himla mycket att jag och pappa hade kontakt med varandra. Det är så jobbigt när man har en pappa men ändå inte liksom.. Saknar tiden då du fanns här vid mig. Hoppas allt kommer bli bra, men vet att ja aldrig kommer få tillbaka den pappa ja vill men hoppas att du och jag kan skaffa nya minnen tillsammans. Har hänt väldigt mycket mellan oss, sånt som ja bara vill glömma men som inte ä så lätt å bara släppa. Vi bor inte så långt ifrån varandra men ändå är det såhär.. Saknar dig bästa pappi ♥
 
 
Det andra jag saknar väldigt mycket är min första ponny Sasha. Vilka minnen vi har tillsammans han och jag. Bästaste fisen är han, kan verkligen inte förklara hur mycket jag saknar honom. Men det är väldigt mycket i alla fall!
Alla gånger som han ställt upp och lyssnat på mig när jag varit ledsen och alla gånger som han fått mig på bättre humör. Massa massa kärlek till min Sasha ♥
Bild på när jag var och hälsade på honom, han står på ridskolan i Karlstad. 
väldigt svart under ögonen då jag gråt väldigt mycket när jag var där, sjukt jobbigt att bara lämna honom och inte få ta med honom hem igen :( Hjärtat liksom går sönder i tusen bitar.. ♥Sasha♥
 
kisses
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0