Dag 3 - Favortårstid, och varför

Det är ju absolut sommaren!! Sommaren är min favorit då det är så varmt (oftast), solen skiner och man behöver inte ha så mycket kläder (ta det inte fel). Man kan bara sätta på sig ett linne och ett par shorts liksom och sen gå ut utan att behöva klä på sig massa tjocka tröjor och byxor. Allt blir så mycket roligare när det är sommar och solen skiner. Man blir ju så himla lycklig av sommaren, eller jag blir i alla fall! Man blir ju liksom lite mer kär också, hihi. Sen fyller jag ju år på sommaren också, hihi.
I love it♥
 
förlåt för att jag inte gjorde något inlägg igår men min telefon dampade ihop & då orkade jag inte slå på datorn, höhö. Jag gör dag fyra snart, kisses
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0