Dag 16 - Min pojkvän

Han är min klipp och min bäst kompis. Det som är så himla skönt med Adam och vårat förhållande är vi inte försöker vara "perfekta" inför varnadra utan vi kan vara hur fjantiga och fula som helst. Vi kan skämta med varandra hur mycket som helst och om vad som helst utan att någon av oss tar det seriöst. Adam kan vara riktigt jävla knäpp och jobbig mot mig och få mig riktigt irriterad, men vad gör han inte då? Jo då fortsätter han eller så bara skrattar han åt mig :(  Adam har förändrat mitt liv till något som är mer än perfekt. Vårat förhållande kan gå lite upp och ner ibland men det är verkligen inte ofta. Då vårt förhållande kan vara som mest dåligt är när det hänt något som inte har med förhållandet och göra och då vi tar ut det på varandra.
  Adam är det bästa som finns. Man kan verkligen inte få tag på en bättre pojkvän. Man kan heller inte få tag på en kille som bryr sig så mycket som Adam gör, det spelar ingen roll vad det är så ställer han alltid upp i alla lägen. Han lyser upp mina dagar och gör dom till något helt speciellt.  Ditt leende är det finaste som finns älskling, dina bruna fina ögon som gör att man smälter varje gång du tittar på mig. Mina känslor för dig går verkligen inte att beskriva med ord, men jag kan säga att mina känslor för dig är riktigt starka.
 
 Om jag ska fortsätta och skriva så kommer jag få sitta här och skriva ända tills imorgon, hihi.
 

Älskar dig min underbara skatt ♥
kisses
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0