Dag 15 - mitt drömbröllop

Åh jag vet inte riktigt hur jag ska förklara men jag har typ 2 drömbröllop, hihi. Det ena är ett 60-tals bröllop. Tänk er att komma i polkaklänningar och hur coola frisyrer som helst. Och åka raggarbil istället för i en vanlig jävla limousine som alla har. Jag vill inte ha ett bröllop som alla andra har, jag vill ha påt mitt sätt för jag vill inte vara som alla andra. Jag har en bild i huvudet på hur det ska va och jag suger verkligen på att förklara, så ja. Och jag vet inte om jag vill gifta mig i en kyrka? Tror inte det i alla fall :) aja orkar inte förklara det andra men där har ni lite av det första drömbröllopet. Då ska jag bara gifta mig med en som vill ha ett 60-tals bröllop också ;)
men jaja, vi hörs senare. kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0