Dag 1 - Presentera mig själv

Mitt namn är Jennifer Nicole Westh Johansson, jag föddes 1998 i Torsby och nu i juni fyller jag 16år. Jag bor i lilla gulliga Sunne som ligger i Värmland. Jag bor bara hos mamma då jag nästan inte har någon kontakt med pappa alls. Jag har 5 halv syskon, 4 på pappas sida och 1 på mammas sida.  Jag går nu i nian på Fryxellska och har sökt Samhällsprogrammet Beteendevetenskap på Broby som jag verkligen hoppas att jag kommer in på. Efter det vill jag gå på polishögskolan och helst bli ridande polis men först får det nog bli "vanlig" polis. Jag har egen häst, en hund och en katt. Är verkligen en djurmänniska till 1000. A-traktor har jag också en, en blå duett.
Jag är även förlovad med världens bäst människa, mitt ljus här i livet<3
 
Lite om mig, vi hörs senare kisses
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0