hos ormor

sitter i soffan hos ormor och gör inte ett piss, vi var på living förut och kollade på skålar men köpte inga. Sen var vi även över till lindex och där köpte jag mig en längre kofta och en T-shirt. Funderar på att gå tillbaka till living imorgon och köpa skålarna då dom var riktigt snygga, har börjat fixa grejer då jag snart vill flytta hemifrån. 
Imorgon är sista arbetsdagen för den här veckan då det är röddag på fredag och även midsommar. Blir inget speciellt för min del under midsommar, ska bara ta det lugnt tror jag, kanske vara med Ling Ling ifall hon har tid med mig :) Men ska nu dra upp till stallet och rida en sväng, ska börja sätta igång boy nu efter hans semester :) kisses 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0