Västerås

Igår klockan 06.45 kom Adam, Micke och Martin förbi hemma hos mig och hämtade upp mig & Amelia för att dra till Västerås på Power Meet👌

Vi kom fram till Västerås typ klockan 11.00 och då hamnade vi i bilkö direkt i typ en timme, men vad gör dä när man har roligt sällskap?😏 när vi kom in på flygfältet parkerade vi kärran och gick runt och kollade på allt som fanns typ. Jag köpte två leksaksbilar till William och en "burk" till mig. När vi väl var där inne så kom det fler Goa människor från lilla Sunne, så vi stod tre bilar från Sunne på samma plats. Vid 16.15 bestämmde vi oss för att åka ut från själva träffen, och vi hamnade i bilkö igen. Fast det tog inte så lång tid då, och när vi väl kom ut därifrån så skulle vi försöka hitta ett ställe att äta på... ja efter ett bra tag fann vi😉 när vi ätit så var det dax för cruising och det var en upplevelse det med, haha😏 vi drog oss mot Sunne vid 01.00 ungefär tror jag, och vi var tillbaka i Sunne vid halv sex imorse.. så har jämt typ fått liv i Adam så vi får se vad som händer idag.. jag & Martin är nog dom som mår bäst av oss fem idag iallafall, då vi inte drack något annat än cola😎 













 roligaste kvällen på länge vill jag lova, kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0