sista arbetsdagen✌️

Ska snart gå upp för att göra mig iordning och sen gå och göra min sista arbetsdag. Känns så himla tråkigt för trivs så jävla bra, dom 2 snällaste människorna man kan jobba med har jag fått jobbat med:) så det känns sorgligt, dom försökte ha kvar mig en vecka till men dom fick inte för kommunen😞 
  Efter jobbet ska jag & mamma dra till öjervik och jag ska visa henne lite grejer. Har flyttat ner min häst dit, har vart där i två dagar bara men jag trivs så sjukt jävla bra. Alla är såååå trevliga och Goa där nere😍


2 bilder från första dagen, hans flickvän Julia och dom klarar sig inte utan varandra, som nyförälskade👌😂 
Men måste göra mig iordning nu så vi hörs,kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0