Nytt år, nya möjligheter

Mitt år har börjat mer än perfekt! Jag & min fina prins förlovade oss igår💍💞 Nyår tillbringade jag med underbara vänner. Wilma, Emilia, Anton, Adam, Pontus, Emil & Ola + flera som vi träffade när vi var ute och röjde ;) haha nejdå jag var allt chaufför igår, även Adam faktiskt. Wilma och Emilia sov hos mig inatt, så lite tjejsnack blev det allt. Vi vaknade typ halv tolv idag, vi gick inte upp direkt utan vi låg kvar och pratade. Dom två tjejerna betyder allt för mig verkligen. Mina två favorit gurkor. 

Nu sitter jag och min prins hemma hos farmor och farfar i Lekvattnet. Vi ska sova här inatt, mysigt! Ska äta nu så hör av mig sen, P&K

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åhh va kul jag hade det igår! Älskar dig & wilma såååå mycket! ♥ ♥ ♥

Svar: jag med! älskar dig!!<3<3<3
Jennifer Westh Johansson

2014-01-01 @ 16:49:16
URL: http://smillan.blogg.se
Postat av: Wilma

Åååh sötis! Älskar dig! ♥♥

Svar: Älskar dig med! <3<3
Jennifer Westh Johansson

2014-01-01 @ 21:22:39
URL: http://livetsomwilma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0