Min prins

 
Adam... fiser en hel del.
Jennifer... har lite halvtörr humor.
 
Adam... har ett väldigt roligt humör..
Jennifer... är den jag älskar mest.
 
Adam... är min absoluta favorit.
Jennifer... skrattar för nästan allt.
 
 
Adam... har en väldigt tråkig humor
Jennifer... är lättskrämd.
 
Adam... tycker om att skrämma mig
Jennifer... är den finaste som finns.
 
Adam... är väldigt söt när han sover
Jennifer... blir lätt åksjuk.
 
 
Adam... är den finaste jag vet
Jennifer... är trött nästan jämt.
 
Adam... älskar att bråka med mig
Jennifer... är den absolut den underbaraste personen som finns.
 
Adam... älskar att sladda
Jennifer... gillar inte att sladda lika mycke som mej
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0