låång dag.

 
Sitter i Adams säng och glor på teven medans han sitter med hårfärg full huvudet.   Min dag har gått i ett verkligen.. Började dagen med att gå upp fem över sju för att åka till hästarna och ge dom mat. Skulle även mocka åt alla ridskolehästar och shettisar. När vi var klara med det så longerade jag Boyan i typ 30 minuter medans mamma gjorde klart allt annat. När jag kom hem från stallet gick jag ut med Bobby och gick en sväng. Även Adam blev med. När vi kom hem la vi oss i soffan bredvid William och såg på barnprogram, eller jag somnade ganska fort i soffan ;) Sen vid kvart över ett kom Krister och hämtade mig & min prins då vi skulle till Diner45 och äta. Jag tyckte inte hamburgaren var så god, men då är jag väldigt kräsen på köp mat ;) Men milkshaken var riktigt god, jordgubbsmilkshaken som jag tog var grymt god! Adams bananasplit var också riktigt god. Rekommenderar att åka dit om man inte vart där, men det var rätt så dyrt men värt ;) När vi kom hem gjorde vi inte så mycket.. Sen vid sju åkte jag och Adam upp till stallet och kvällsfodrade stallen. Sen ut och gå med Bobby igen när vi kom hem. Och nu har jag färgat Adam. Ska snart lägga mig då jag ska ställa klockan och gå upp till morgonen för att gå ut och gå :)
 
Det kanske inte var det mest intressanta inlägget men jaja ;)
 
Längtar även till nästa helg då jag får vara med min gurkor igen<3
P&K
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0