Hejdå 2013 & Hej 2014

2013 har gått så himla fort, vart tog detta år vägen? Har gjort lika många misstag som bra grejer. Året har gått upp och ner, både bra och dåliga stunder. Det har varit ett väldigt speciellt år. Det har hänt så mycket grejer. Väldigt  många lärdomar. Har också varit otroligt mycket tårar, men också lika många leenden på läpparna. Så mycket känslor har det varit, jag har tänkt så mycket det här året och jag har lärt mig så himla mycket, men ändå gjort mina misstag. Jag har lärt mig att vänner kommer och går men att riktiga vänner stannar.
2013 har även bjudit på riktigt bra stunder som fryksdalsdansen, shit va kul vi hade, lördagen va den bästa OFÖRGLÖMLIG kväll/natt. Första doppet i Fryken, veckan i Rättvik, helgen i Göteborg, sommarjobb, alla underbara minnen men min stora kärlek, alla roliga stunder jag haft med mina gurkor (Wilma&Emilia), Arvika med kärleken och Misse, traktor, traktorkort och hur mycket mer som helst! Träffat nya roliga människor som man aldrig glömmer. Vill helst inte ta upp dom jobbiga och tråkiga stunderna men dom finns också kan jag lova er.
Avslutade 2013 på bästa sättet med underbart folk. Jag & min stora kärlek förlovade även oss på nyårsafton, älskar min Adam mest av allt! Tack till alla som gjort 2013 bra, speciellt Wilma, Emilia, Adam, mamma, mina djur och resten av familjen och släkten! Kärlek till er!
 
2014 känns som det kommer bli ett bra år (hoppas jag). Jag ska nu lägga 2013 bakom mig och även alla tråkiga stunder och ha ett riktigt roligt 2014 med mycket mer skratt och mindre tårar! Har så mycket att se fram emot nu under 2014. Ska till Stockholm och se Miley Cyres med mina gurkor, Polen, balen, övningsköra, fyller 16år, gymnasium osv, osv ;) Och umgås med nära & kära såklart! Hoppas och tror att mitt år kommer bli bra. :)
Jag har inga "nyårslöften" egentligen men har lite jag ska jobba med..
 
1. vara mig själv & den jag vill vara.
2. anstränga mig nu sista tiden i nian.
3. vara mera rädd om det jag har!
4. inte ta åt mig av vad alla säger. (försöka i alla fall, jobbar på det)
 
Jag brukar alltid säga att jag ska sluta äta godis, chips och dricka dricka  osv och börja träna för att jag tycker att jag är tjock. Men så har jag sagt hur många gånger som helst men det spelar ingen roll hur många gånger jag säger det till mig själv så händer det inget. Dom säger att jag är tjock men vad kan jag göra åt det? Jo jag skulle kunna börja springa en gång om dagen, men aldrig i livet säger jag bara! Det är så jäkla tråkigt så det finns inte med på karta ens. Tror inte riktigt någon fattar va tränad jag är i mina ben och det där (vill inte skryta!!!!) .. Den hobbyn jag har är inte den lättaste. Men till alla idioter som säger att jag har tjocka ben.. kan inte göra något åt det tyvärr! förstör någon annans liv istället, puss.
 
(Så avslutar jag mitt inlägg, haha ;) orkar inte heller kolla så allt är rättstavat. P&K)
 
 
 
 
 

 

 


Kommentarer
Postat av: Emilia

2014 kommer bli så bra och jag längtar efter alla roliga stunder med dig och Wilma hihi!! Och den lördagen i somras va ju bara såååå rolig haha de får vi göra om den här sommarn!!! Älskarejj jenni!! ♥ ♥ ♥ :D

2014-01-04 @ 20:12:07
URL: http://smillan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0