godeftermiddag

Tjena tjena mittenbena :)
Sov till kvart i elva då jag gick upp direkt och la mig i soffan och såg på barnkanalen med lillebror William. Vid tolv drog jag till stallet då hovslagaren skulle komma halv ett och sätta på Boy en sko som han tappat i hagen. När hon var klar så sadlade jag honom och gick ner till tältet och red honom en sväng. Boy har haft lite julledigt nu ett par dagar men nu ska det sättas igång igen för på tisdag har vi ridlektion för Ann-Louise. Jag kom från stallet typ kvart över två eller något. Jag drog hem bytte om sen blev jag med mamma & William och handlade lite. När vi kom hem åt vi lite korv med bröd. Nu ska jag städa mitt rum och sedan ställa mig i duschen. Vet inte riktigt vad kvällen har att erbjuda men det märks ;) P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0