..

Jag vill också ha en bästa kompis. Jag vill ha en kompis som ringer och frågar om vi ska hitta på något. Någon jag kan ringa till direkt det är något och jag behöver prata. Någon som alltid förstår.
 
Men jag lyckas aldrig få tag på en bästa kompis. Jag lyckas bara få bästa kompisar som sviker. Som ljuger. Som bara utnyttjar. Som bara finns där ett tag och sen bara går och inte finns längre.
 
 
Jag har i alla fall min underbara pojkvän, hans familj, min underbara familj & mina djur. Jag har även Wilma och Emilia som finns hos mig!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh jennifer! Blir så ledsen.. Men du ska veta att jag är så otroligt glad för att jag lärt känna dig och du är en av mina bästa vänner! Jag finns alltid här för dig och jag älskar dig så sjuuuukt mkt ♥ ♥ PUSS ♥

Svar: Älskar dig sjukt mycket också, PUSS <3 <3<3
Jennifer Westh Johansson

2014-01-20 @ 12:09:22
URL: http://smillan.blogg.se
Postat av: Wilma

Min fina jennifer! Du förtjänar verkligen att ha den dära personen som du menar! Men du vet att jag alltid finns här vännen, älskar dig min goa Jennifer ♥

Svar: älskar dig också goa Wilma<3
Jennifer Westh Johansson

2014-01-20 @ 22:37:20
URL: http://livetsomwilma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0