Natti😮

 Ligger hĂ€r och myser i min ensamhet nĂ€r Adam sitter i köket och göra mattelĂ€xan. Jag har gjort klart min engelska sĂ„ nu Ă€r all engelska klar som ska vara klar innan lovet, SKÖNT!! Sen ska vi ha "mini" föredrag pĂ„ tyskan pĂ„ fredag sĂ„ jag har förberett mig lite och skrivit den pĂ„ svenska iallafall. Ska be om hjĂ€lp i skolan imorgon och översĂ€tta den till tyska. Imorgon tĂ€nkte jag hinna med att göra klart dom slarvfel som jag gjorde i svenskan. Vill helst inte ha lĂ€xor under lovet men det kommer jag ha Ă€ndĂ„ sĂ„ tĂ€nkte göra dom sĂ„ tidigt pĂ„ lovet som möjligt. Kommer ha teknik, matte, so & svenska bokrecension..👎 Ska nu sova tĂ€nkte jag för kommer inte orka upp till morgonen annars, Ă€r vĂ€ldigt morgontrött!!😮 Godnatt & hoppas ni sover skönt inatt, kisses

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0