Min bebis kan


Min fina prins var hur duktig & fin som helst på ridlektionen idag, är så nöjd över min bebis👌 Min bebis kan han med. Han gjorde allt helt klockrent. Det är dom här ridpassen som är som roligast👍 tyvärr var inte mamma med och fick se hur himla fin och duktig han kan vara bara han vill! Han gjorde inga dumheter alls idag. Jag kan helt enkelt inte beskriva hur glad jag är över att han också kan, han kan min stjärna⭐️ Bästa ponnyn har jag helt enkelt🐴. Imorgon får det bli en skritt tur, Adam är snäll och går med. Då jag inte tycker om att rida ut ensam, mina grabbar🚶 
Men ska nu sova för ska hinna att släppa ut 3 hästar innan skolan. Natti natti, kisses 👑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0