lov

Det är så himla gött med lov, jag verkligen njuter varje minut. Sitter nu i soffan med nyrakade ben (bästa som finns) och ser på Friendzone. Idag blir det att göra klart svenskan, hämta William på dagis och senare i eftermiddag ska jag träffa mina andra två syskon, Cevin & Kajsa. Saknar dom grymt mycket så ska bli så härligt att få träffa dom<3 
 
Igår hade jag ridlektion för Ann-Louise och då fick vi reda på att det var sista gången vi red för henne. Hennes mamma & pappa är väldigt sjuka så hon måste ta hand om dom. Jag blev väldigt ledsen då det äntligen har börjat att gå bra för mig och Boy. Ann-Louise har hjälpt oss väldigt mycket.  Så nu får vi leta efter en ny tränare. Jag tyckte i alla fall att sista lektonen gick ganska bra.
 
Förlåt för att jag inte bloggar så mycket men jag slänger in ett inlägg då och då som ni kanske redan märkt.
VI hörs ha det gött, kisses 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0