Hemma efter par timmar i stallet

Som rubriken lyder så är jag nu hemma efter ett par timmar hos Boyan. Jag och Julia drog upp till stallet vid två så har varit där ett tag. Boy var jätte duktig idag. Hovslagaren var där och satte tillbaka en sko som han trampat av sig.    Sitter nu i soffan ny duschad och ser på Awkward. Ska fortsätta och klistra in kort i mitt fotoalbum och sen äta mat. Är så tomt hemma nu när William ska sova hos mormor inatt, saknar min favorit lillebror jätte mycket! <3   Ska iväg och köpa lite godis sen nu när det ändå är fredag, vet inte om jag träffar Adam något idag då han grejar med Micke.
 Jag hör av mig ikväll, P&K
orkar inte vända bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0