blandat

Hej och förlåt för att jag bloggat så himla dåligt på sistone! Men har liksom inte riktigt vetat vad jag ska skriva om, och sen har det varit så mycket i skolan. Jag var hemma och var sjuk i en vecka så kom efter väldigt mycket i skolan då och nu har jag vart hemma från i skolan sedans i onsdags då jag har världens mensvärk.
 
Jag ska verkligen anstränga mig nu och blogga så mycket jag kan! Men jag hoppas ni förstår att skolan går ju lite före ändå eftersom det är sista året på Fryxellska och snart gymnasium. Behöver ju så bra betyg som möjligt för att ta mig in där jag vill. Jag har gjort mina val inför gymnasium
1. samhällsvetenskapsprogramet - beteendevetenskap - SG/Broby
2. Frisör - Nobel (Karlstad)
3. hår- och makeupstylist  - Plus (Karlstad)
4. restaurang- och livsmedelsprogrammet - Tingvalla (Karlstad)
5. Fordons- och transportprogrammet - Södra Viken (Sunne)
 
Det är mina val, vet inte riktigt om jag är nöjd men jag kan ju välja om i typ maj eller vad det var.
 
 
 
 
Snart är det Alla Hjärtans Dag och jag vet redan vad jag ska köpa till min prins, hoppas han blir nöjd<3 Alla Hjärtans Dag är så himla mysigt nu när jag har världens bästa pojkvän vid min sida. Älskar min Adam mest av allt som finns på denna jord!
Mitt underbara sällskap idag är Bobby som ligger i sängen och ser på film med mig<3 Min vovve :D
Men min dag idag har inte så jätte mycket att erbjuda mer än massa filmer, stallet och ,mys ikväll med mammi hihi.
Detta inlägg blev en blandning av mycket men spela roll, ska nu försöka att blogga så mycket jag kan. Kisses
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0