18månader

Idag har jag och min kärlek varit tillsammans i ett & ett halvt år. Älskar min Adam mest av allt som finns. Kan inte förklara med ord hur lycklig jag är!<3
 
 
 
Min dag idag har varit riktigt bra, jag gick upp nio då jag inte orkade sova längre. Sen vid tolv typ åkte jag till stallet och gjorde klart åt Boyan. Är inte bara min och Adams 18 månaders dag idag utan också min första jobbardag. Har börjat jobba på spa nere på Fitness avdelningen hos mammi. Det var riktigt kul att få jobba och få skaffa egna pengar liksom. En extra slant i plånboken ;)  Har även vart ute och raggat en liten sväng, hihi.
Har inte så jätte mycket mer att skriva idag, kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0