hos bästis

I lördags kväll kom min bästis till mig och shit va glad jag blev. Har verkligen saknat mitt lilla pucko. Vi fjantade runt ett tag men sen fixade vi till oss lite och drog ut. Efter ett tag plockade vi upp Filip och Linus. Sen drog vi hem till Filip en sväng och sen ut igen. Kan inte säga mer än att jag hade en jävligt rolig kväll/natt. Jag & Julia kom hem tjugo i fem och la oss nästan direkt. Nästan hela söndagen spenderades i stallena och sen drog vi hem till Julia och sov där tills idag. Lite kort om min helg, inte det roligaste att läsa men :)
  Nästa helg vet jag inte om jag ska till Torsby, är det någon annan som ska dit? :)
 
Världens bästa festis
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0