Taccokväll med tjejerna

Hade en sjukt bra kväll igår tillsammans med dom goaste tjejerna. Vi hade taccomys & åt en hel del godsaker efter det såklart🍬🍭 vi pratade en hel del, mycket minnen och sen körde vi någon slags "lek" då man sa "jag har aldrig.." och så kom det en fråga och om man aldrig hade gjort den saken så skulle man inte göra någonting men om man hade gjort den saken skulle man typ dricka en klunk vatten eller säga "ja". jag och Natalie kom ju på att när vi var mindre dansade vi mycket och vi gjorde många löjliga danser och då var vi ju tvungna att dansa dom och fjanta oss lite haha, vi fick oss många Goa skratt😂😂 vi la oss rätt så tidigt för vi var så himla trötta, vi låg alla fyra i en dubbelsäng så det blev jämt bara lite trångt och varmt.. så vid 06.37 gick jag och la mig i Natalies säng för då hoppade Natalies hund upp i sängen hos oss och då blev det ännu mer trångt så då bytte jag säng😂 vi vaknade runt tio och då åt vi den mest nyttiga frukosten som finns, godiset som var kvar från igår.. Åkte hem vi elva då vi hemma skulle iväg :) men tyvärr så kunde inte Cornelia vara med igår men nästa gång är vi allihopa :) 
Så min helg har varit riktigt bra även fredagen👌 en hel dag i charlottenberg med adam och hans mamma+familj💗 


(Bilderna tog jag från Natalie hihi☺️)
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0