en tickandebomb💣

nu Ă€r det inte mĂ„nga dagar kvar tills skolan början (7dagar😬). Har lite panikĂ„ngest men det kĂ€nns Ă€ndĂ„ lite spĂ€nnande dĂ„ det blir en ny klass och ny skolan :) 
  Sommarlovet har gĂ„tt vĂ€ldigt fort (som vanligt) men det kĂ€nns som det hĂ€nt en massa saker men Ă€ndĂ„ inte liksom. 
Har vart pĂ„ "Power big Meet" i VĂ€sterĂ„s 


Var i Stockholm en helg och den var fylld av shopping, en heldag pÄ Gröna Lund, underbar mat och massa mys med familjen :)




har varit i RĂ€ttvik en vecka, bodde i ett jĂ€tte mysigt hus i Leksand tillsammans med Adam, Micke, Adams pappa + flickvĂ€n och 6 stycken till. Vi badade i Siljan, shoppade, kollade pĂ„ massvis av bilar + mycket mer, en roligt vecka :) 







Har gjort lite smĂ„ pyssel pĂ„ traktorn dĂ„ det var bil utstĂ€llning hĂ€r i Sunne och dĂ„ var jag med mĂ€ min traktor (bara för att fylla ut) :) 


har Ă€ven förlorat min allra bĂ€sta kompis, han som alltid stĂ€llde upp i alla vĂ€der. Han som alltid fanns dĂ€r om man behövde prata eller bara grĂ„ta eller om man bara ville vara sig sjĂ€lv en stund💗 himlen har nu fĂ„tt den finaste hundĂ€ngeln man kan tĂ€nka sig, en dag syns vi och dĂ„ ska du visa mig allt kul💗 Ă€lskade Bobby, min vackraste💗 






vi har Àven hÀmtat oss en ny fyrbent kompis för vi klarade oss inte ensama. SÄ nu bor Zorro hemma hos oss :)


Lite om min sommar :)

Nu sitter jag, Natalie och Sanna hemma hos Sanna och myser💕 underbar Sanna fyller Ă„r idag sĂ„ vi har en lite myskvĂ€ll med tacos, chips och massa godis👌 sover Ă€ven hĂ€r inatt :) 
Kisses


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0