2 år💞

Idag har jag och min prins varit ihop i 2 hela år, helt otroligt va fort tiden går. Jag blir bara mer och mer kär i denna underbara kille💞 

Kommer ihåg när vi för första gången träffades och allt bara kändes konstigt och allt var så pinsamt. Varken du eller jag trodde från första början att vi skulle hålla ihop så här länge och att vi skulle vara förlovade nu, men allt bara känns så jävla PERFEKT! du gör mina dagar till dom bästa, även om du har Sveriges tråkigaste humor så får du mig alltid att skratta och du får mig alltid på bra humör😘  
Finns inte ord som räcker till för att jag ska kunna beskriva hur mycket jag verkligen älskar dig💞
det är vi två mot världen, jag och min prins💞 
Tack för att du finns här hos mig och för att du alltid ställer upp för mig, många år har vi kvar ihop. Och många minnen kvar att skaffa, även om vi har många helt fantastiska minnen ihop så har vi ändå väldigt många kvar att skaffa. Redan imorgon har vi skaffat oss ett nytt minne😍 
   Adam, du är det bästa som finns och jag älskar dig mest av allt som finns. Du & jag, du & jag💞

Kisses 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0