Sleep over

Sover hos min klimp inatt igen, så himla mysigt att vara här💋 vi åt b&j förut med färska jordgubbar och äppeljuice, helt perfekt👌 Lite skit prat blev det allt sagt också, ha ha. Världens bästa klimp har jag💙 
Imorgon är det sista skoldagen för den här veckan då vi är lediga torsdag & fredag, helt jävla PERFEKT!! Är ju första maj, och márten även denna vecka. Jag ska inte supa som typ alla andra ska, varken på márten eller första maj. Jag ska nog vara chaufför😏 alltid kul dä mä för då får man se när väldigt många gör bort sig. 
Ska nu försöka sova (men det kommer ju inte hända) för imorgon har vi nationellaprov i språk, Tyska. Jätte nervös och kan verkligen ingenting men vad gör det om hundra år? 
Natti natti, kisses




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0