☀️

Hello, här ligger jag i min säng och tänkte snart gå ut och sola☀️ 
Var i stallet 07.20 imorse och gav hästarna frukost och väntade på att min skulle äta upp för att sen rida. Det är så himla härligt att rida i ridhuset på morgonen, satt uppe i sadeln runt åtta. Idag tränade vi på dom uppgifter som vi fick av Peter sist på westernclinicen. Det går verkligen skit bra nu när vi håller på med western, en helt annan häst är det jag har!! 
Kom från stallet halv tio då jag och Adam åt lite frukost, drog med mig honom till stallet också imorse😉 sen vid tio drog Adam till motorgårn för att städa där idag med alla andra raggare, haha. Jag drog hem och duschade och sen var det upp till stallet igen vid elva för att ge hästarna lunch. När jag kom därifrån gick jag, mamma och William ut på Sunne och kollade runt. Jag köpte mig pärlor då jag sätter det på mina hörlurar och mobilladdare👏 
Ska gå ut nu så hörs sen, kisses 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0