dejta kudden

Nu blir det att dejta kudden då jag ska upp innan klockan sju till morgonen för att åka och ge hästarna frukost👌imorgon hade jag även tänkt att träna lite, får nog bli på eftermiddagen då jag, mamma & William ska ut på Sunne på förmiddagen. Jag måste verkligen hinna med att måla naglarna, göra läxor, städa rummet, noppa ögonbrynen, färga bort min väldigt fina utväxt och beställa bilder, innan skolan börjar på måndag😬 jaja, jag vet att läxorna säkert inte kommer bli gjorda innan sent på söndagkväll.. så typiskt mig..😒 
Längtar så tills söndag då min guldklimp Julia kommer hem tillbaka till mig och Sunne👏 saknar dig så Julia💋 
Vi hörs imorgon, vi får se ifall jag slänger in ett inlägg innan stallet eller efter :) kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0