är det värt?

Skulle det vara värt att byta klass nu dom dagar som är kvar av nian? Eller skita i resten som är kvar? Eller jobba med allt arbete hemma? Jag har faktiskt ingen aning? Men bort här ifrån är vad jag vill, skulle göra vad som helst för att slippa gå till skolan. Det finns ingen som riktigt vet hur jävla dåligt jag mår. Har inte ens ett leende på läpparna när jag kommer hem. Folk frågar "hur är det med dig?", då känner jag hur ögonen långsamt fylls av tårar men dom tvingar jag alltid tillbaka och svarar "det är bara bra". Men bra är det verkligen inte på långa vägar.
 
Skriver verkligen inte det här för att jag vill att någon ska tycka synd om mig. Skriver det här för att jag behöver få ur mig lite. Bloggen är liksom den enda som jag kan "berätta" för hur jag mår och vad jag har för känslor inom mig.
 
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0