Äntligen FREDAG!

Fy fan va gött med fredag! Har haft en rätt dryg dag idag kan jag säga.. hade först slöjd sen So och sen 3timmar & 10minuters rast och sen en till lektion i en timme.. sen äntligen vid tre fick vi sluta.. Åkte då till stallet och tog in Boy och sen var jag med Emma tills hennes tåg gick vid fyra. Så nu ligger jag i soffan och ser på tv :)
  Ridlektion ikväll vid 18.40 för Lena som alltid på fredagar, visst ingen rolig tid en fredag kanske men kul att få träna och känna att man lever ;) Sen blir det hem och äta Kina mat med Jan, William och kanske älsklingen. Tror älsklingen sover hos mig inatt också, så mysigt att få ha honom bredvid mig när jag sover hihi. Vet inte riktigt vad som händer ikväll för mamma är i Stockholm och Jan & William är hemma.. Ska nog ut och gå med vovven i alla fall :) Hör av mig senare, kramis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0