Om mig

10 saker jag tycker om:
-sova
-shoppa
-få presenter
-långa varma duschar med min favorit Adam
-choklad doppad frukt
-åka karusell
-myskvällar
-vara i stallet hos Boy
-film kvällar
-äta mammas underbara hemlagade mat
 
9 saker jag tycker mindre om:
-kompisar som sviker
-läxor
-att gråta
-vara utan Adam lääänge
-falska personer
-gå upp tidigt på morgonen
-bråka med Adam
-ramla av hästen
-vara med på kort
 
8 bra filmer/serier:
-Walk the line
-LOL
-Ingen kan älska som vi
-Svenska Hollywoodfruar
-Sista natten med gänget
-pitch perfect
-Footloose
-pitch perfect
 
7 saker jag skulle vilja göra i framtiden:
-Ha en helt underbar familj
-Ha mycket mycket pengar
-resa till USA
tävla i Globen i hoppning eller dressyr
-ha en grymt fin raggarbil
-ta tungpiercing och navelpiercing (igen)
-lyckligt förlovad
 
6 ord som beskriver mig:
-sprallig
-har tråkig humor (hihi)
-väldigt lätt svartsjuk
-skrattig
-känslosam/känslig
-omtänksam
 
5 saker jag är rädd för:
-när det är mörk
-döden
-förlora någon man älskar
-vara ensam hemma
¨skräckfilmer
 
4 saker jag ser fram emot:
-julafton
-mammas födelsedag
-min & Adams 2års dag
-våran mini semester till Göteborg
 
3 bra låtar:
-True Colors- Ane Brun
-Hjärter dams sista sång- Lars Winnerbäck
-Foofloose- Kenny Loggins
 
2 bloggar jag läser:
- http://www.nattstad.se/emiliakyrk
- http://www.nattstad.se/wilmaakarlsson
 
1 goda maträtt:
-mammas hemlagade mat, det bästa som finns!!
-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0