Nyheterna

Ligger i Adams säng och ser på nyheterna när han står i duschen. Har inte så jätte jätte mycket att skria faktiskt.. Eller jo kan ju berätta när jag var i stallet. Idag skrittade jag honom i 20minuter utan sadel. 
Skolan var så där, har inte så stor lust att gå till skolan imorgon faktiskt. Men måste ju....😒 Ska bli så skönt att få åka bort till Göteborg lördag-måndag och slippa allt! Bara bli sviken.... Orkar inte! Men i alla fall så ska jag, mamma, jan, William & Adam till Göteborg. Ska bli så kul och hitta på något. Mysigt att få bo med min pudding på hotell😚💕 hihi. 
Men ska lägga mig nu och sova. Skönt om varandra och va rädd om dom ni har! Kramis❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0