Höstlov🍂🍁🌾

Igår klockan 10:20 gick jag på ett väldigt efterlägntat höstlov🍂 Dom andra i min klass går på höstlov idag klockan halv tre, hihi😇Jag gick på höstlov tidigare eftersom jag var tvungen till Torsby sjukhus med mitt lill & ringfinger. För i onsdags på gympan spelade vi basket och då fick jag bollen jätte hårt på fingrarna och det gjorde jätte ont😬 men igår när vi var upp så visade det ingen spricka eller något det var bara en jätte kraftig vrickning, men vi satt i Torsby från kl 11.00-14.15 typ. Adams snälla mamma var med mig upp.
Sen är jag inte i skolan idag för det var typ en "aktivitetsdag" för C/D och kunde inte vara med pga mina fingrar.. Men jaja rätt så gött mä lov🍁 Adam är också hemma från skolan idag, så är mys dag hemma idag😍 
Fem över tolv ska vi hämta hans lillebror Andreas vid hans skola. Sen ikväll på lektionen för Lena ska Kajsa hjälpa mig med att rida Boy🐎 
Jag hör av mig senare ikväll, kram 💕   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0