En riktig kompis

Vet ni vad en riktig kompis är för något? Det vet jag, det är en som aldrig sviker, alltid ställer upp och som alltid finns där vilken tid på dygnet som helst. Vet ni en sak? Precis den kompisen har jag. Eller när jag tänker efter är hon är mer som min syster. Hon ställer alltid upp och finns alltid där. Kan ringa precis när jag vill och hon lyssnar alltid & ställer upp. Jag har världens ångest för vi tappade kontakten nu under sommaren som var. Vi har inte riktigt fått tillbaka allt så bra som vi hade men jag hoppas verkligen att vi får det för jag saknar henne så jävla mycket!
Vi pratade om att våran sommar skulle bli dubbelt så bra som förra men så blev det ju verkligen inte.. Det slutade med att vi inte umgicks alls och inte pratade med varandra. Vi missade så mycket kul ihop och jag ångrade det verkligen jätte mycket.
Jag saknar henne så jävla mycket, hon var min bästa vän, hon var mitt allt. Hon är min bästa vän än och mitt allt fast att jag kanske inte visat det på bästa sätt. Vi delade på precis allt och nu menar jag verkligen allt. Alla minnen tillsammans det är dom bästa finns, finns inte ett endaste minne från förra sommaren där Emma inte är med.
 Sitter seriöst och gråter för jag saknar min älskade bästa kompis så mycket så de gör ont. Va fan har hänt? Jag ser ingen mening med att gå ut  och skaffa nya kompisar, när jag har en underbar redan! Om vi bara skulle kunna släppa in varandra i våra bubblor igen och skaffa en tillsammans. Precis som förr.. Saknar verkligen tiden vi hade ihop! Det gick inte en dag utan att vi inte träffaste, vi skulle vara med varandra precis jämt. Nej nu har jag bestämt mig, eller jag gjorde det för länge sen. Det jag bestämt för är att jag (i alla fall) ska kämpa för att vi ska bli så tajta igen som vi var! Ingenting verkligen ingenting kunde skilja oss åt. Saknar min lillasyster så MYCKET så det gör så jävla ont så det finns inte ord för det! Och med detta inlägg vill jag ha sagt:
  Emma Jonsson jag saknar dig så grymt mycket min fina syster. Saknar verkligen allt vi hade och hoppas vi får tillbaka det så fort som möjligt. Förlåt för att jag bettet mig illa mot dig. Hoppas verkligen du vill ha tillbaka kontakten så mycket som jag vill. För skulle verkligen dö för att få tillbaka dig. Älskar dig så mycket min fina ängel! <3
 
 
orkar inte kolla om allt är stavat som det ska
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0