Mitt första inlägg.

Hej mitt namn är Jennifer och jag är femton år gammal. Jag är en brud med inte så många bollar i luften, haha. 
  Jag har en D-ponny valack som heter Boy. Vi tränar nu dressyr pga av skada i båda frambenen, fd hoppekipage. Rider även lite western ibland, när jag får lust haha.  Han är en busig ponny på 10år, han har mycket energi. Han vill alltid prestera och lyckas och gör sitt bästa. En stjärna är han verkligen! jag har även en hund som heter Bobby och en katt som heter Tiger.  
  Nu när jag äntligen är femton så är det ju klart att man ska ha en traktor haha. Så har skaffat mig en blå duett, nöjd. Ser ut som ett blåbär men den duger gött. 
 På min fritid är jag mycket i stallet, är med mina fina vänner, lever livet som en femtonåring, är med min familj & med min fina underbara pojkvänn Adam. 
  Jag & Adam har snart varit ihop i ett helt underbart år, den 22 augusti. Är så lycklig som har honom, han är världens bästa. Inte bara min pojkvänn utan också min bästa kompis som alltid ställer upp i vått och torrt. Älskar Adam någon grymt mycket.
 
 Det var lite om mig jämnt nu :) 
~Jennifer
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0