snälla förlåt

Åh herregud snälla förlåt för att jag bloggar så dåligt. Det har varit så grymt mycket i skolan nu de sista veckorna och jag känner att jag inte hinner med något alls. Men om 6 dagar är det lov och då har jag all tid i världen till bloggning och annat.
Imorgon ska jag, mamma, Jessica och Kattis (kanske) till Charlottenberg och julhandla lite. Sover hos min prins inatt, fast jämt nu ligger jag ensam i hans säng eftersom han är ute med Micke. Jag orkade inte vara med längre för jag har varit vaken sedan klockan sju imorse eftersom jag och mamma hade stalljour. Men ska nu bädda ner mig in sängen och se på Lucky Luke och vänta på att Adam ska komma hem och krama om mig.
God natt, P&K
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0