Jul

Hejsan svejsan i juletiderna :) jag har försökt att ta kort på allt jag fått men det är så mycket så jag har gett upp faktiskt... Sorry! Jag kan skriva det jag kommer ihåg som jag fått 
  • En hel del pengar.
  • träns, pannband, skritt täcke, benskydd i reflex, boots i reflex, schabrak, svarta benskydd + boots, schampo, rycktborste, rycktväska.
  • Tre linnen, en tjocktröja, en T-shirt.
  • rosa rattmuff. 
  • Body lotion + duschkräm.
  • parfym.
  • sockor (Pippi sockor och vanliga) så mysiga!!
  • filmer (LOL & pitch perfect) 
  • förlovningsring av min stora kärlek<3
  • våffeltång 
  • Massa grejer till naglarna (pärlor, mallar, pännor) 
  • skor 
  • smyckesskrin 
  • armband 
  • ljuslyktor 
  • Mysfilt 
  • shampo, balsam & serum 
  • en rosa borste som man tar bort snön på traktorn med.
  • sex mentos rullar 
 
 
sen hade hade även jag, Wilma, Emilia, Emmy och Emma minijul. Vi bytte julklappar, spelade monopol, hade tjejsnack och såg på film. Av dom fick jag 
 
  • Av Wilma: fem olika glitter nagellack från depend. Jätte fina var dom. 
  • Av Emilia: ett jätte fint kort på mig och Adam! Ett läppbalsam med mint smak (lite gott faktiskt haha) 
  • Av Emmy: en rosa wunderbaum och rosa sminkborstar. 
  • Av Emma: Victoria Secret parfym eller vad man säger. luktade skit gott. 
 
Min jul har vart helt perfekt, eller den har varit mer än perfekt! Världens bästa vänner, familj, syskon och pojkvänn! Hoppas eran jul vart lika bra som min. 
  Vad ska alla göra under nyår då? Jag ska nog vara hemma och äta massa gott, ska nog med Adam till hans farmor också. Där brukar det vara ett riktigt kalas, haha.  
 
Imorgon ska jag, Wilma & Emilia till Karlstad för lite shopping. 
 
Vi hörs, P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0