Inte bloggat på länge..

Hej vill bara säga förlåt för att jag inte har bloggat något men jag har varit i Rättvik som ligger uppe i Dalarna. Åkte dit i söndags och kom hem igår kväll, har inte haft internet där upp så därför har jag inte kunnat bloggat något.
Och då tänker ni säkert varför bloggade du inte innan ni åkte? Jo det har vart en del dom två senaste veckorna så därför har jag inte kunnat blogga. Först så klarade jag äntligen mitt traktor-kort!!! Så jävla gött så ni anar inte, fick 54poäng och man ska ha 52poäng för att bli godkänd. Sen efter det var det bara att ragga på, och sen har jag vart med Emma, sen var vi på fryksdalsdansen. Jag, Wilma, Emilia, Emma, Adam & Daniel var in torsdag och fredag, sen var jag, Wilma & Emilia in på lördagen också. Sen där på söndagen drog jag, Adam & Micke till Rättvik.
  Så har det sett ut på sistone :)  Hör av mig sen kram Jennifer
 
kort på trallan :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0